Ψηφιακά Μέσα

Η Interbus πρωτοπορεί στη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών ψηφιακής σήμανσης, προσφέροντας διαδραστικές, ευέλικτες και στοχευμένες υπηρεσίες διαφήμισης.

Ψηφιακές Διαφημιστικές Καμπάνιες στο Μετρό

Εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες κινούνται καθημερινά στους σταθμούς του μετρό και χρησιμοποιούν τους συρμούς του για τις μετακινήσεις τους στην Αθήνα.

Πρωτοπόρος και στη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας, η Interbus προσφέρει την επιλογή προβολής διαφημιστικών σποτ τόσο στους διαδρόμους και τις αποβάθρες, όσο και στο εσωτερικό συρμού του μετρό. Ψηφιακές οθόνες 65 ιντσών έχουν τοποθετηθεί σε επιλεγμένα σημεία των σταθμών του μετρό για να προβάλουν διαφημιστικά σποτ που προσελκύουν το ενδιαφέρον του επιβατικού κοινού. Μια καινοτόμα πρόταση για στοχευμένες καμπάνιες περιλαμβάνει την προβολή διαφημιστικών σποτ σε 8 ψηφιακές οθόνες που βρίσκονται στις μετόπες ενός ειδικά διαμορφωμένου συρμού.

Ψηφιακή Σήμανση

Διαφημίσεις στο Δίκτυο του Ομίλου Υγεία

Οι 3 υπερσύγχρονες ιατρικές μονάδες του Ομίλου Υγεία (Υγεία, Μητέρα, Λητώ) υποδέχονται ετησίως πάνω από 900.000 ασθενείς και επισκέπτες.

Η Interbus έχει αναλάβει τη διαχείριση της προβολής διαφημιστικών μηνυμάτων –χωρίς ήχο– στο εκτεταμένο δίκτυο ψηφιακής σήμανσης του Ομίλου. Το δίκτυο αποτελείται από 35 οθόνες 43 ιντσών HD, οι οποίες έχουν τοποθετηθεί κάθετα σε επιλεγμένα σημεία υψηλής συγκέντρωσης/αναμονής του κοινού και προβάλλουν 3.780 διαφημιστικά σποτ, 18 ώρες την ημέρα.

Διαφημίσεις στα Επιβατικά Πλοία της Golden Star Ferries

Τα σύγχρονα επιβατικά πλοία της Golden Star Ferries μεταφέρουν καθημερινά χιλιάδες επιβάτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό στα νησιά των Κυκλάδων.

Η Interbus έχει αναλάβει την εκμετάλλευση των μέσων διαφημιστικής προβολής και τη διαχείριση του δικτύου ψηφιακής σήμανσης των πλοίων. Ψηφιακές οθόνες τοποθετημένες στρατηγικά σε σημεία μεγάλης συγκέντρωσης και ευρείας ορατότητας επιβατών δημιουργούν ένα δίκτυο στο οποίο προβάλλονται επί 16 ώρες κάθε ημέρα 2.080 σποτ ανά διαφημιζόμενο.

Διαφημίσεις στο Δίκτυο ΚΤΕΟ Autovision

Η Autovision εκπροσωπεί το μεγαλύτερο δίκτυο ιδιωτικών ΚΤΕΟ με 50 σημεία εξυπηρέτησης πελατών σε όλη την Ελλάδα, όπου διεξάγονται περίπου 800.000 τεχνικοί έλεγχοι κάθε χρόνο.

Η Interbus διαχειρίζεται το διαφημιστικό κομμάτι του πρωτοποριακού Autovision TV. Το infotainment περιεχόμενό του προβάλλεται σε συνολικά 36 HD οθόνες, οι οποίες βρίσκονται στους άνετους χώρους αναμονής των σύγχρονης αισθητικής εγκαταστάσεων. Στα 15 λεπτά που παραμένουν στο χώρο κατά μέσο όρο, μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία τεχνικού ελέγχου ή έκδοσης κάρτας ελέγχου καυσαερίων, οι 550.000 επισκέπτες των ΚΤΕΟ ετησίως εκτίθενται τουλάχιστον 3 φορές στο μήνυμα κάθε διαφημιζόμενου.

Ελληνικα